【都铎玫瑰/兰约/重生】

I can say that I can change the world,
我无法承诺会改变世界,
But if you let me,
但如若你相信,
I can make another world for us,
我能为我们再创一个世界,
Let me suffer all for you,
让我为你承受所有的苦难,
Make this vision all brand new,
让这一切焕然一新,
We can fight them,
我们将为为此战斗

摘自澜妈推的曲《Renaissace》,我洗脑循环了太rio太适合他们了我怎么不早点听

评论 ( 1 )
热度 ( 69 )
只展示最近三个月数据

© 错字达人阿玮 | Powered by LOFTER